EΚ ΝΙΚΟΜΗΔΕΙΑC,   Αρτοζαχαροπλαστείο Παραδοσιακός Ξυλόφουρνος

6 γενιές παράδοσης  Αρτοποιεία, τούρτες γάμων-γεννεθλίων, γλυκά, μνημόσυνα

Ευριπίδης Καραβασιλόπουλος       Kεντρικό : Παύλου Μελά 7, Υποκ/μα : Κύπρου 5, T. 2384025111 ΑΡΙΔΑΙΑ

 


Σχετικες ειδησεις

  • Γιώργος Μίσκος

    3/5/2014 12:09

    Κανείς δεν φταίει και κανείς δεν ήθελε να γίνει κάτι τέτοιο παρά μόνο η κακιά στιγμή . Ας βάλουμε ο καθένας τον εαυτό του στη θέση ΄όλων

  • spiros sotiriadis

    3/5/2014 11:41

    ama sou apantiso tha s pw egw esena p epeidei einai 42 xronon eprepe na simperiferthei pio logika o pateras m dn eitan kana neo paidaki p na 3erei 1-2 xronia na odigaei san auton ton axristo ton odigo tou trakter

  • μαρία

    15/4/2014 23:56

    Ας μην παίρνουμε θέση ρε παιδιά σε τέτοιες καταστασεις. ειδικά απο τον καναπέ του σπιτιού μας. Σκεφτήτε τι Πασχα θα κάνουνε οικογένειες.

  • Ευθύνη κατα την οδήγηση!

    15/4/2014 21:35

    Κρίμα στο παληκάρι, αλλα να δούμε και την εικόνα των οχημάτων......αυτο δεν δημιουργείται με ταχύτητες εκει γυρω στα 50 χιλ την ώρα!!! Τετοια δεν θα έπρεπε να τρέχει η μηχανή μέσα σε κατοικημενη περιοχή??? Αν αντι του τρακτέρ περνούσε ενα παιδάκι θα θρηνούσαμε αλλο θύμα! Ειπα και προηγουμένως, ΚΡΙΜΑ αλλα νομίζω οτι με 42 θα έπρεπε να συμπεριφέρεται αρκετα λογικώτερα, και τοτε θα ζούσε ακόμη.....

  • mr

    15/4/2014 20:51

    Τηλεφώνησαν στο κέντρο υγείας Αριδαίας. Τους απάντησαν οτι δεν υπάρχει διαθέσιμο ασθενοφόρο και μετά κάλεσαν 166 και ήρθε από τον δρόμο άψαλος προς ξιφιανή

  • Μάνος

    15/4/2014 20:43

    Την πληροφορία "ήρθε ασθενοφόρο από Έδεσσα γιατί η Αριδαία δεν είχε διαθέσιμο ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ" θα σας πρότεινα να την επανεξετάσετε. Διότι η Αλμωπία δεν διαθέτει ασθενοφόρο εδώ και καιρό και ας κοινοποιήθηκε μόλις πριν μία εβδομάδα περίπου η απόφαση του Διοικητή 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας για "προσωρινή,διάρκειας ενός μήνα" απόσπαση των οδηγών στο Ν.Έδεσσας.

  • Μ

    15/4/2014 20:42

    Την πληροφορία "ήρθε ασθενοφόρο από Έδεσσα γιατί η Αριδαία δεν είχε διαθέσιμο ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ" θα σας πρότεινα να την επανεξετάσετε. Διότι η Αλμωπία δεν διαθέτει ασθενοφόρο εδώ και καιρό και ας κοινοποιήθηκε μόλις πριν μία εβδομάδα περίπου η απόφαση του Διοικητή 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας για "προσωρινή,διάρκειας ενός μήνα" απόσπαση των οδηγών στο Ν.Έδεσσας.

  • Μ

    15/4/2014 20:42

    Την πληροφορία "ήρθε ασθενοφόρο από Έδεσσα γιατί η Αριδαία δεν είχε διαθέσιμο ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ" θα σας πρότεινα να την επανεξετάσετε. Διότι η Αλμωπία δεν διαθέτει ασθενοφόρο εδώ και καιρό και ας κοινοποιήθηκε μόλις πριν μία εβδομάδα περίπου η απόφαση του Διοικητή 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας για "προσωρινή,διάρκειας ενός μήνα" απόσπαση των οδηγών στο Ν.Έδεσσας.